31 joulukuuta 2012

20. Haaste

Haaste:
  • Haasta neljä blogia
  • Kiitä haasteen antajaa: Kiitos Krista
  • Yritä haastaa sellaisia blogeja, joilla on vähemmän lukijoita
  • Vastaa kaikkiin kysymyksiin
  • Haastan; Kiian, Iidan ja Annun sekä Jennan
1.Miksi aloitit pitämään blogia?
Kun sairastuin leukemiaan, ei ollut oikeastaan mitään muutakaan tekemistä :)

2.Oletko kilpaillut ja millä tasolla?
Olen olen, HeC-HeB ja 40-80cm

15.5.2011 70cm
3.Kuinka kauan olet ratsastanut?
Ekan kerran olin hevosen selässä kun olin 5v, mutta vakituisesti olen ratsastanut kahdeksan vuotta.

4.Koulu vai esteet?
Ehdottomasti esteet, vaikka onhan se koulukin tosi tärkeetä.

Iiris 9.7.2012
5.Valmennus vai kilpailut?
Tykkään molemmista, mutta nuo kilpailut varmaan vie voiton, koska tykkään jotenkin hirveesti kisojen tunnelmasta ja oon kuitenkin aika kilpailuhenkinen xD

6.Poni vai hevonen?
Poni! Musta ponit on ihania kun ne on pieniä sellasia omapäisiä ja jotenki persoonallisempia kuin isot hevoset, vaikka onhan toki persoonallisia heppojakin. Mä myös mielestäni pärjään poneille paremmin kuin hevosille c:

7.Onko sinulla hoito-, vuokra- tai omahevonen?
Kaksi omaa, Hurri ja Iiris.
30.12.2012 erittäin edustavina :)
8.Oletko hypännyt kiinteitä esteitä?
Jeps

9.Lempi hevosrotu?
Connemara

10.Korkein este, mitä olet ikinä hypännyt?
Hmm... Se tais olla semmoset 90cm
Jessica 28.8.2012

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti