13 joulukuuta 2012

Ilmoitus asiaa

Juu, mun täytyy nyt ilmoittaa, että mä joudun pitämään ratsastuksessa aika pitkän tauon, ja sen syytä en nyt täällä ruopea tilittämään. Jatkan silti joulukalenteria blogissa ja pidän edelleen hevosista, minä itse en olisi halunnut pitää taukoa mistään hinnasta. Iiristä ei olla myymässä tai mitään sellaista, äiti vaan käy yksin sen liikuttamassa...

Toivon, ettei tästä lähde mitään huhuja, sillä minä en tätä päätöstä ole itse tehnyt, vaan mut on tähän pakotettu...

11 kommenttia:

  1. Mitäh?! Toivottavasti ei mitään vakavaa?!

    VastaaPoista
  2. Milloin taukosi loppuu? Ikävää, että noin on käynyt, toivottavasti ei mitenkään pahemmin. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo mitään hajua, ei ainakaan vissii tässä kuussa ... mutta kiitti tsempist, tullee tarpeesee :)

      Poista
  3. vinkkinä sinulle:jos et halua että huhuja lähtee liikkeelle kerro mikä syy on.Huhut on ihan sairaan inhottavia ja ne lähtee ihan pienemmästäkin liikkeelle on toisinaan itse kertoa totuus.mukavaa joulun odotusta ja ehkä pian jo pääset hepostelemaan.

    VastaaPoista
  4. ^niimpä, samaa mieltä! itse en ainakaan tarkoita että sun tarttis koko totuutta kertoa, mutta edes että onko jollekin sattunut jotain tai kuka on päätöksen tehnyt tai mikä tässä mättää? harmillista kuitenkin :c toivon ettei huhut lähde kiertämään!

    VastaaPoista
  5. Jos syy on kovin henkilökohtainen, niin ei sitä välttämättä koko nettiavaruudelle viitsisi kertoa..

    VastaaPoista
  6. itse meinasin ainakin että ei nyt tarvitsekaan mitenkään ''tarkasti tai kaikkea'' kertoa, mutta edes jotai onko sattunut jotain vai kuka päätöksen teki ynmmm...

    VastaaPoista
  7. Mä en jaksa tohon postaukseen erikeen kirjottaa, mutta huomaa sen nyt tästäkin: Mun tauko johtuu siis ihan vaan siitä, etten panosta esim. kouluun tarpeeksi, ja muutamasta muusta sivuseikasta. Mutta ei ole todellakaan mitään vakavaa ja mun äiti on tän päättänyt :)

    VastaaPoista
  8. huhh mä jo pelästyin! T. venla, kai sä joululomal pääset ratsastaan?

    VastaaPoista