31 tammikuuta 2013

27. Hööks 2013

Mä oon niin monissa blogeissa tämmösen nähnyt, että ajattelin itsekkin tehdä. En tosin oo ihan varma, onko noi kaikki kuvat siitä kuvastosta, mutta ainakin ne on uutuuksia...

Tässä ekassa kollaasissa on sellasia ratsastushousuja mitä haluaisin, mutta tuskin saan. Uudet tosin pitäis hankkia, joten ehkä ostan jotkut noista? Sinisestä oon tykännyt ratsastuskamoissa jo pitkään, mutta ei ole vastaan sinisiä housuja aiemmin sattunut. Lisäksi noi on mun makuuni kivan yksinkertaisia. Ruskeesta mä en taas oikeen tykkää, mutta noihin housuihin rakastuin heti. Niitä voisin kuvitella käytettäväni kisoissa ja valmennuksissa.

Nahkasaappaistakin on tullut haaveiltua aika pitkään, mutta semmoset on tiedossa vasta kun ei jalka enää yhtään kasva. Noissa ruskeissa ihastuin nauhoihin ja jälleen ihmeekseni ruskeeseen. Noissa mustissa taas on aika söpö kuviointi ja ne sopis musta hyvin sinisten housujen kanssa.


Ylimmät pinkit huovat haluaisin Iirikselle, koska mielestäni sen väriin ja ulkonäköön sopis tollainen räikee pinkki. Poni kun on muutenkin aika räikee persoona :) Tää sininen huopa olis Hurrille kisoihin, kun ei sillä voi valkosta huopaa pitää, likaantuu sekunteissa. Pintelit taas olis omiaan kouluratsastukseen ja kovalla pakkasella kun suojat on välillä vähän kovat...

Kaikki kuvat on siis Hööksiltä. Ja lukijat, toivoisin teiltä edes pientä aktiivisuutta, mitä tästä postauksesta piditte??

4 kommenttia:

  1. Ihania huopia<333 Wau mikä banneri!XD Oli kyllä hieno ja hyvä postausXD Ja musta noi siniset housut oli aivan iiihanat, samoin kun ruskeet saappaat<3

    VastaaPoista