25 helmikuuta 2013

35. Katetri is back

Tänään on ollut aika tavallinen päivä mulle. Heräsin viidelt ja tultiin osastolle seittemäksi. Kymmenen aikaan lähdettiin sitten leikkaussaliin, jossa mulle laitettiin tää keskuslaskimokatetri.
Heräämössä heräilin ja yritin oksentaakkin, mutta eihän tyhjästä mitään tullut... Heräämöstä mut kärrättin suoraan vatsasnultraan, joka sekin sujui ilman mitään ongelmia.
Sitten palasin osastolle ja kolmen maissa mut kärrättiin pään magnettiin. Ei mulla siis mahassa tai päässä mitään epäillä, mutta nää on näitä perus tutkimuksia, mitä tehään aina hoitojen alussa ja lopussa. Huomenna olisi luvassa ainakin sydänlääkäriä ja varmaan ekat sytostaatit. Tuskin maltan odottaa :p
Mä oon vieläkin ihan uninen siitä nukutuksesta ja toi katetrin laittamis kohta on aika kipee, mutta kyllä siitä panadolin voimalla selvitään. Tuntuu hassulta olla taas kaktetrin kanssa, kun oon niin kauan ollut ilman sitä. Varsinkin nyt, kun se on just laitettu enkä sen takia pysty kunnolla liikuttamaan oikeeta kättä.
Muuten kyllä ihan hyvillä fiiliksillä tässä oon, jos tota arven jomotusta nyt ei lasketa...
Mutta eipä mulla tässä varmaan muuta nyt olekkaan. Seuraavaan postaukseen voi vierähtää tovi, koska noista sytkyistä sen verran huono-olo tulee, etten oikein jaksa koneella olla.

4 kommenttia: