16 elokuuta 2013

120. Särkänniemi 2013

Noniin! Nytpä pääsin mäkin käymään siellä Särkässä, kun sain täältä osastolta sinne ilmaisrannekkeen.
Lähdettiin matkaan n.klo.12 ja takasin tultiin 15.30. Aloitettiin kierros jostain niinkin hurjasta laitteesta, kuin Takikajoki. Oikeesti se oli kuolettavan tylsä, olisin voinut nukahtaa. Vene lipui etanaakin hitaammin kapeaa puroa pitkin kuusten katveessa. Kaunista siellä oli, mutta tylsää.
Sitten lähdettiin jatkamaan matkaa, käytiin vetämässä narua ja voitin pääkallokirjoitussetin. Ennen koskiseikkailua käytiin jossain karusellissa... Huvimaja tai joku sellanen se oli! Ihan hauska sekin, muttei mikään hurja, koska oon nössö ja pelkään aina että tipun sieltä laitteesta.
Tämän jälkeen löydettiin koskiseikkailu, johon mä en oikeesti olis saanut mennä, koska siinä kastuu. Mutta hei, elämästä pitää nauttia kun on siihen tilaisuus! Sitäpaitsi, ei mun katetri edes kastunut, muuten kyllä kastuin... Koskiseikkailu oli huippu, olisin voinu jäädä sinne koko päiväksi!
Iiris-Lehmä ja sen vasikka
Koiramäkeen suunnistettiin kattelemaan elukoita ja niitä siellä riitti. Oli poneja, alpakoita, pupuja, marsuja, lehmä, lintuja, koiranpentuja... Mun suosikit oli tietysti ne ponit, sekä kuvassakin komeileva Iiris-Lehmä! Lehmästä tykkäsin ehkä sen mahtavan nimen takia, Iiris on nimittäin erittäin hyvä nimi.

Koiramäki kierroksen jälkeen mentiin vielä kertaalleen kiertämään huvipuistoa ja yhteen laitteeseenkin vielä mentiin, Troikaan nimittäin. Se otti hirveästi mahanpohjasta ja pelkäsin että putoon sieltä, mutta hauskaa oli silti ja olisin nauranut jos pystyisin.
Troika oli ehkä "hurjin" laite missä oon käynyt... Mutta Koskiseikkailu ehdottomasti paras!
 
PONI!!! rakastuin tähän heti :3

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, että pääsit käymään siellä särkässäkin!! :D Ja kauheesti taas tsemppiä sinne! XD

    VastaaPoista
  2. Hihii! Kivaa, että sulla oli kiva päivä!
    Mulle tulee tos troikassa aina huono olo kun se pyörii vaan ympäri ja ympäri.. :( Mutta, eipä tuol Särkänniemes taida olla enää paljon laitteita missä mulle ei tulis huono olo.. xD
    Koskiseikkailu on tosiaan ihan huippu!
    Tsemppiä sinne <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla otti Troikassa vaan mahanpohjasta, mut koskiseikkailu on paras edelleen :D ja kiitti
      <3

      Poista