12 syyskuuta 2013

139. Ja antibioottia pukkaa

Eilen en jaksanut tulla laittamaan sitä kuvaa, joten tämän postauksen loppuun saatte niitä kaksi. Eilen oli tosiaan muutenkin vähän huonompi päivä. Illalla mulle nousi kuume ja korkeimmillaan se oli 38.5 jonka jälkeen se laski kokonaan pois, kiitos panadolin.
Jonkun Infektion onnistuin siis itselleni kehittämään, sillä tämän aamuisissa labroissa CRP eli tulehdusarvo oli muistaakseni 21, kun terveenä se on alle 10. No, lääkäri määräsi sitten mulle sellaista keltaista antibioottia, mikä annetaan suoneen kolmekertaa päivässä. Katetrissa on muuten se hyvä puoli, että kaikki antibiootitkin voi laittaa sitäkautta, eikä tarvitse napsia pillereitä. Pillerit ei nimittäin ole mitään mun suurinta herkkua!
Tänään mulla on ollut jo pirteempi olo, en kuitenkaan ole tehnyt mitään kummempia. Antibioottien takia mulla ei nyt ole niitä pitkiä nestetaukoja, joten viikonloppuna en ole menossa kotiinkaan päin käymään. Blaah... Oon nyt tänään ja eilen ja muinakin päivinä viihdyttänyt itseäni katselemalla netflixistä Buffy vampyyrintappajaa ja voi että kun osaa olla sarja koukuttava. Se on melkein yhtä hyvä kuin True Blood! Mutta vain melkein...

Päivä 1: Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastin
Päivä 2: Ensimmäinen hevonen, jolta putosin
Kukas muukaan kuin oma sikaileva hevoseni vuonna 2009....?
 
Päivä 3: Ensimmäinen hevonen, jolla ylitin esteen
Connemaratamma Aramara Jessica
 
Päivä 4: Hevonen, jolla en kauheasti haluaisi mennä
Päivä 5: Hulluin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 6: Kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 7: Hirvein hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 8: Hevonen, jonka selkään haluaisin vielä päästä
Päivä 9: Ensimmäinen lempiponi
Päivä 10: Hevonen, jolla en ole mennyt, mutta haluaisin mennä
Päivä 11: Hevonen, jonka kanssa olen kehittynyt eniten
Päivä 12: Uusin hevostuttavuus
Päivä 13: Hevonen, jolla olen hypännyt isoimman esteeni
Päivä 14: Hevonen, jolla on ollut onnistunein tunti
Päivä 15: Hevonen, jolta olen tippunut pahiten
Päivä 16: Yritteliäin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 17: Hauskin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 18: Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet
Päivä 19: Vaikuttavin hevonen
Päivä 20: Pienin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 21: Suurin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 22: Itseppäisin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 23: Hevonen, jonka haluaisin omaksi
Päivä 24: Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti