03 joulukuuta 2012

Heppailupäivää

Voi mikä otsikko...Juu, eilen ei siis ollut tunteja, jonka takia mun oli tarkoitus käydä vähän kävelyttämässä Hurria, mutta päädyin ratsastamaan kaksi hevosta. Ensin ratsastin Hurrilla jonkun 20min ilman satulaa ja voi kamala kun sillä oli virtaa! Hienosti poni kulki ja näin, mutta hetkeksikään en voinut lakata ratsastamasta. Menin suurimmaksi osaksi käyntiä, kun oli sellaiset -20pakkasta. Tehtiin paljon pysähdyksiä ja siirtymisiä käynnin sisällä. Hurri alkoi hiljalleen koota itseään ja alkoi olla vähän pehmeämpi kädelle. Hyvä!
Otettiin myös pieniä ravipätkiä, ja sekin sujui ihan hienosti, vaikkakin sain tehdä todella paljon teöitä, ettei poni karkaa alta. Kaikkiaan olen tyytyväinen poniin!

Sitten kun olin Hurrin ratsastanut, Anni pyysi mua ratsastamaan vielä Elmankin. Suostuin tietysti, vaikkei mulla ollut päälläni kuin liukkaat toppahousut, enkä ole Elmalla mennyt kuin kerran tai pari.
Tavallisilla toppuksilla oli yllättävän hankalaa istua satulassa, mutta en kuitenkaan tippunut. Se meidän ratsastelu oli enemmänkin sellaista köpöttelyä ja taivuttelua. Huomasin siellä selässä itsekkin, että en kyllä osaa noilla hevosilla ratsastaa ollenkaan. Mistäköhän sekin johtuu, että poneilla kyllä pärjeeän, mutta hevosilla ei mikään suju?? Kuitenkin, tein Elman kanssa paljon siirtymisiä käynnistä raviin, ja pysähdyksiä. Työskentelin kokoajan sellaisella neliöllä, josta välillä tein voltteja yms...
Sitten sellaista asiaa, että en nyt tiedä mitä tää blogger säätää, mutta on ilmeisesti mahdotonta saada tuo banneri oikean kokoiseksi. Olen tässä tunnin sen kanssa pähkäillyt, mutta nyt meni hermot... Koetan huomenna tai illalla uudestaan. Jos joku osaa auttaa, niin kertoo mulle kiitos!
Toinen asiani on, että joulukalentrin luukut tulevat tuohon sivuun Joulukalenteri 2012 tekstin alle, sillä en halua niitä sekoittamaan tätä blogin puolta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti