21 tammikuuta 2013

25. Viikon kuulumiset

Anteeks hirveesti tästä pitemmäatä tauosta, mutta nyt ei ole oikein ollut mitään kirjoiteltavaa...

Viimeviikon maanantaina olin Touhussa ratsastamassa kaverini Annun puolesta tunnin ja menin Pintus nimisellä suokilla. Kuvia mulla ei vielä ole, joten siitä tunnista kirjoitan vähän myöhemmin :) Tunti kuitenkin meni ihan hyvin, minä tosin totesin etten suokeilla osaa ratsastaa.
Keskiviikon, Torstain ja Perjantain olin kipeenä, joten en ollut tallilla. Perjantaina piti olla valkka, mutta se peruttiin pakkasen takia.
Lauantaina olin katsomassa äitin valkkaa ja sieltä menin sitten Julialle yöksi. Nyt, ettei tämä postaus ole ihan kuvaton ja tylsä, laitan tähän turhan videon, joka on kuvattu 21.30 lauantaina kun me käytettiin Julian koiraa lenkillä, sekä muutaman kuvan sunnuntai aamulta :)
Ja ainiin, tilasin poneill Höökisltä uudet suojat, joista kuvia myöhemmin. Lisäksi varattiin Julian kanssa yleisleiri 3.6-7.3 Mikkolan Ratsutallilta, sitä odotellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti