15 maaliskuuta 2013

43. Ratsastamaan!!

Noniin, kuten otsikko kertoo, mä pääsen ratsastamaan. Me siis varattiin tänään äipän kanssa mulle yksityistunti Suomatkan ratsastuskoululta, siltä tallilta missä se Dark Editionkin majailee, pakko muuten sanoa että oon täysin rakastunut siihen oriin, siinävaan on sitä jotain. Näillä näkyvin ratsastan semmoisella kimolla Welsh Mountainilla nimeltä Fiona. Voi että kun olen innoissani, siitä on ties kuinka kauan kun oon viimeksi ratsastanut. Silloin siis tulossa taas heppailu postausta!

Sitten, mun on pakko tänne kertoo että oon nyt viimein saanu oman koneen, jolla nyt tänne kirjottelen. Tää on tämmönen perus läppäri ja tässä on Windows 8, jota en osaa vielä yhtään käyttää xD

Sitten, mä ajattelin et haluaisitteko semmosen postauksen, missä joko videolla tai kuvina esittelen tätä huonetta, tai sitte ihan tavallisen videopostauksen mun perus päivästä sairaalassa?
Ja, teitä lukijoita on jo 29, wau! Ja hei, teidän kommentteja on tosi ihanaa lukea, ne on jotenkin vaan niin piristäviä. Onko muuten nää postaukset ollu ihan kamalan tylsää luettavaa, vai onko teistä ollut kivaa lukea mun elämästä täällä sairaalassa?
Mama likes♥

8 kommenttia:

  1. toi videopostaus kuulostaa tosi kivalta :) !

    VastaaPoista
  2. Ei todellakaan ole tylsiä postauksia. Olet taitava kirjoittamaan, siis tekstiä jota on mielenkiintoista lukea! Jatka vaan postaukisa aina kun vaan jaksat ja keksit aiheita, näitä on kiva lukea!!!

    VastaaPoista
  3. Hyviä postausideoita ja tätä on just tosi kiva lukee!! :)

    VastaaPoista
  4. Sinusta on kiva lukea, ja sinun kirjoittamat postaukset -riippumatta siitä, ovatko ne nopeita pikapostauksia- ovat mukavaa luettavaa. Ja videopostaus olisi kiva. Tsemppiä sinulle, Emilia :)

    VastaaPoista
  5. Helppo yhtyä edellisiin, kirjoituksiasi on mukava lukea, mistä sit milloinkin haluat kirjoittaa. Hyvä ideasi myös jos laittaisit sieltä sairaalasta ja huoneestasikin kuvia. Loistavaa, että pääset kans pitkästä aikaa ratsastamaan!! Huomenna onkin Aramarassa ne kisat, kävi mielessä että olisi hienoa jos saataisiin sinulle suora kuvayhteys sinne, mut joo, voipi olla liikaa aateltu.. Tsemppiä kovasti !!

    VastaaPoista
  6. Älä vaan ikinä jätä tota kirjoittamista. Sulla on aivan uskomaton lahja kirjoittaa tekstiä, asiasta kuin asiasta, ja saada siitä vielä lukijalle mielenkiintoinen. Ja tosi kiva et pääset ratsastamaan.

    VastaaPoista