18 maaliskuuta 2013

47. En kesi otsikkoa

Moikka!
Ajattelin nyt laittaa tohon sivuun äänestyksen, mihin laitan muutamia erilaisia erikoispostauksia, mitä en ole ennen täällä toetuttanut, sellaisia vähän isompia/aikaa vievempiä, kun oon vaan niin iloinen kun tuli 30 lukijaa täyteen. Siitä on teiän sitten helpompaa äänestää, kuin kommentoida.
Ja juu, mä oon täällä ollut koko päivän ihan fiiliksissä, kun tällä viikolla olis tiedossa ratsastusta vähän enmmänkin! Huomenna siellä Suomatkassa ja perjantaina pääsen ratsastamaan Hurrilla ja varmaan myös Iiriksellä♥ Pääsen meinaan päiväksi käymään kotona ja illalla tuun taas sitten sairaalaan. Aivan ihanaa nähdä niitä pullia taas pitkästä aikaa, onhan siitä jo varmaan kolme viikkoa kun oon viieksi hevosen selässä istunut. Hurrilla oon suunnitellut tuuppailevani koulua, paljon siirtymisä ja ymypyröitä. Haaveilen myös vähän hyppääväni, mutta epäilen pahasti kentän kuntoa. Tietenkään siinä ei hypätä, jos pohja ei siihen sovi.
Iiriksellä mä meen vaan vähän liinan päässä ilmansatulaa ja sitten kävelyttelen yms.

Kisat oli Helmillä ja Iiriksellä kuulemma mennyt tosi hyvin, prosenteista en tiedä, mutta viidenneksi tulivat ja viisi ekaa sai palkinnot. Hyvähyvä!
Näin se meiän poni vastaanottaa vieraat xD Ninalta sain tän kuva.

2 kommenttia: