28 maaliskuuta 2013

57. Meikätyttö poistuu nyt...

... tai siis huomenna!
Joo, siis mulla oli tänään luuydin ja siellä oli kaikki kunnossa. Valkosolut on lähtenyt nousemaan, niitä oli 1.3 ja sieltä pystyttiin mittaamaan granulosyytit, joita oli jo 800, niitä pitää olla 1000 että voi siirtyä kertapäivässä antibioottiin, ja kyllä niitä lääkärinmukaan huomenna on! Mä oon niin ilonen, kun pääsen pois täältä, oon ollut täällä nimittäin jo yli kuukauden.
Sunnuntaina ja maanantaina tullaan käymään täällä hakemassa antibioottia, ja varmaan joudutaan välillä veritankkauksissakin käymään, mutta ei se mua haittaa. Sitten ensi torstaina, ainakin ihan alustavasti olis suunnitteilla aloittaa seuraava ja viimenen syotstaattikuuri, jonka jälkeen taas ootellaan että tulee ifektio, sit oon taas täällä ja sitten oliskin jo suuntana Helsinki.
Huomisesta senverran, että päästään varmaan jo ihan ajoissa lähtemään, kun annetaan vaan antibiootit, otetaan verikokeet yms. Ja tietenkin sitten Julia tulee meille ja mennään yhessä tallille ja tehdään kaikkea kivaa :)

Mä muutin taas tota ulkoasua, mutta nyt pidän sen tollasena, lupaan sen. Tein ton bannerin muuten ite... Mitä te pidätte tästä ulkoasusta?

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva että pääset kotiin!!! Iris oli muuten aivan loistava keskiviikon tunnilla. Oli rento mutta menohaluinen ja kuunteli hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoo että oli poni toiminu hyvin ja oli kiva tunti :)

      Poista
  2. tosi kiva tää ulkoasu ja hieno banneri (: ja kiva et pääset kotii!:-)

    VastaaPoista
  3. Kiva ulkoasu!
    Haastoin sut, haaste löytyy tuolta-> bondepossuni.blogspot.fi :)

    VastaaPoista