16 huhtikuuta 2013

66. Banneri kilpailu

Mitäs sanoisitte, jos laitetaan käyntiin pieni kilpailu?
En nyt oikeastaan tiedä, kuinka paljon te lukijat tästä innostutte, mutta kokeillaampa silti.
 
Minä olen turhaan yrittänyt jo jonkin aikaa keksiä uutta ilmettä blogillle, ja kaikkein tärkeintähän tässä uudessa ilmeessä on uusi banneri! Kilpailun ideana on siis se, että te lukijat saatte näiden epäselvien ohjeiden avulla väsätä blogilleni bannerin/bannereita ja lähettää mulle osoitteeseen emppuu98@gmail.com, facebookkiin tai laittaa omaan blogiisi ja linkittää minulle.
 
Ohjeet:
 
- Bannerin leveys saisi olla mielellään 1000-900px
-Korkeus n. 400px
-Taustavärillä ei ole niinkään väliä, mieluiten läpinäkyvä, tai jokin keväinen. Ei sinistä!
- Kuvia sekä Hurrista, että Iiriksestä
- Blogin nimi on edelleen Never Give Up
- Aikaa bannereiden tekoon on 1.5.2013 saakka.
 
Kuvia löytää tästä blogista, niitä saa olla minkä verran vain, mielikuvituksen käyttö on sallittua ymsyms.
Sitten vielä palkinto, pakko myöntää, etten ole mitään suurta suunnitellut. Lähinnä mahdollisimman kattavaa ja huolella tehtyä arvostelua bannerin tekijän blogille, jos häneltä blogia löytyy. Palkonto ehdotuksia otan vastaan, mutta mitään tavaraa ei mulla ole varaa ostaa :)
 
Noniin... nyt ehkä vähän hävettää nämä epäselvät ohjeet ja tämä kisa, mutta katsotaan tuleeko tästä nyt yhtikäs mitään!
Eikun siis kaikki vaan banneria värkkäilemään!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti