19 huhtikuuta 2013

67. Täysi nolla

Niin, siis mun leukosyytit eli ne valkosolut on nyt tasan 0.0, josta tuo otsikko.
Oon nyt viimepäivinä ollut ihan kamalan väsynyt, enkä ole tehnyt mitään muuta kuin katsellut telkkaria. Blogiin olen yrittänyt kirjoitella, mutta ei sekään ole oikein innostanut, kun ei ole mitään mistä kirjoittaa.
Bannerikisaan on jo nyt tullut muutamia osallistujia, ihan mahtavaa! Mä ajattelin, ettei se kiinnostaisi ketään, mutta kiva että vähän jotain kiinnostusta löytyy.

Mulla ei taida nytkään olla mitään ihmeempiä asioita, muuta kuin että mä olen ihan turvoksissa. Kyllä vain, silmäluomista ja sormista huomaa parhaiten. Mutta se johtuu ihan vaan nesteistä, eikä todellakaan ole mitenkään vakavaa. Ennenmminkin ärsyttävää.
Ja niin, mun kantasolusiirrolle on kolme päivää, joista se solujen luovuttaja valitsee itselleen sopivan. Ne päivät oli muistaakseni 30.5, 6.6 ja 13.6 ja se luovuttajahan on siis Saksasta, muuta en tiedä...

Mmm... Tulipas sekava postaus, no mutta eipä tässä muuta.

4 kommenttia:

  1. Tämä taitaa kyllä olla ihan tyhmä kysymys, mutta saatko tavata/nähdä luovuttajan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tyhmiä kysymyksiä olekkaan, aina saa kysyä :) Mutta siis, en saa nähdä. Se on jotenkin salaista ja silleen, että se luovuttaja ei tiedä kuka mä oon ja mä en tiedä kuka se on. Mä tiedän vaan että se tulee Saksasta. Ja tää homma johtuu siitä, että ne luovuttajat on ihan täysin vapaaehtosia tähän hommaan :) Elikkä kun ei tiedetä mitään sen tietoja, ei voida hoputtaa sitä ymsyms...
      Toivottavasti nyt jotain tästä mun sekavasta selityksestä ymmärsit :)

      Poista
  2. Löysin tän sun blogin jostain ja oon lueskellu tässä illan mittään aika kauan tätä ja oli ihan pakko tulla kommentoimaan. Täytyy sanoo et oot kyl oikeesti tosi rohkee tyttö ja toivon kaikkee hyvää sulle ja että paranet! Tsemppiä hirmusti ja sää kyllä selätät tän sairauden! :)

    VastaaPoista