14 toukokuuta 2013

82. Haastetta

1. Kiitä haasteen antajaa
- Kiitos Riikka!
 
2. Haasta kahdeksan blogia
En keksi enempää...
 
3. Ilmoita haastetuille haasteesta
 
4. Kerro kahdeksan randomfaktaa itsestäsi
 
- Mä en osaa päättää, annanko hiuksieni kasvaa pitkiksi vai jätänkö ne ihan lyhyiksi, koska tykkäsin itse molemmista.
 
Hevoset on mulle tdella tärkeitä, enkä tiedä miten selviäisin tän hetkisestä tilanteestani ilman ponejani. Jotenkin niiden seurassa voi vaan unohtaa kaiken muun ja keskittyä ratsastukseen/hoitamiseen.
 
Mä en oikeesti aio lopettaa ratsastusta, vaikka se Helsingin lääkäri niin sanoi. En vaan yksinkertaisesti pystyisi siihen. Eikä me myöskään luovuta meidän kaikista elukoista, vaikka se haluaisi sitäkin.
 

Värjäsin mun hiukset ekaa kertaa sitten, kun ne alkoivat kesällä kasvaa takasisin. Värinä oli silloin musta. Sen jälkeen oon värjänny hiukseni kaksi kertaa, ensin musta ja latvat punaiset ja sitten tumman violetti, melkein mustat. Värjäilin oikeastaan vain siksi, että inhosin mun oikeeta hiusväriä lyhyenä, se oli semmonen kakanruskee :P
 
Inhoan meidän kissaa, mutta tykkään kakista muista kissoista.
 
Pelkään oksentamista. Jos oksennan itse, mun on pidettävä silmät kiinni ja jos joku muu eläin/ihminen oksentaa, en voi olla lähelläkään tai alan itsekkin oksentaa...
 
Oon kamalan nirso ruoan suhteen. Inhoon keitettyjä/paistettuja kasviksia, kaaliruokia, lasangnettea, perunoita....
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Olisko teillä lukijoilla jotain postaustoiveita? 
 

1 kommentti: