01 toukokuuta 2013

74. Vieraileva bloggaaja

Moi!

Emppu pyysi mua tekemään tänne tällaisen vieraileva bloggaaja -postauksen, ja tässä tää nyt sitten on, nauttikaa tai hypätkää yli.  Empulta sain ohjeeksi kirjottaa mistä haluun, Empusta, itsestäni, Iiriksestä jne. Joten ehkä mä kerron vähän kaikesta ja muutakin. 


Mä olen siis Iida, ja monet teistä varmaan tietääkin mut, kun oon täällä Empun blogissa esiintynyt muutamassakin postauksessa.  Mutta jos silti kertoisin itsestäni muutamalla sanalla.  Tosiaan, olen Iida, vielä muutaman viikon ajan 14v. Harrastan ratsastusta, pianon- ja poikkihuilunsoittoa. Niin, ja kun oon vieraileva bloggaaja, mulla on myös blogi, tai oikeastaan se on mun ja mun kaverin Annun yhteinen blogi, Inspis Hukassa

Mä olen luonteeltani aika rohkea ja itsepäinen. Nauran myös erittäin helposti ja paljon. Yritän ajatella asioita positiivisesti, mutta välillä mullekkin tulee niitä päiviä kun ei jaksa, eikä huvita. Vapaa-ajallani nautin elämästä, teen kaikkea kivaa, eli valokuvaan, kirjoitan, soitan, kuuntelen musiikkia ja vietän aikaa kavereiden kanssa. 

Opittiin Empun kanssa tunteen toisemme joskun aika kauan sitten, kun ratsastettiin molemmat Aramarassa. Ollaan oltu myös esim. vuonna 2010 samalla esteleirillä jne. Meidän ystävyys kuitenkin vasta syttyi, kun päästiin samalle luokalle yläasteelle mentäessä. Tai, ei se siinä alussa oikein loistanut, mutta viimestään sitten kasin alussa meistä tuli ystäviä. Liikuttiin sitten koulussakin usein aika tiiviinä nelikkona Minä, Annu, Emppu ja Kiia. Ja olihan se sitten pieni shokki kun saatiin tietää, että se Empun leukemia on uusiutunut. Ollaan nyt keväällä Empun sairastumisen jälkeen pidetty aivan liian vähän yhteyttä toisiimme. Maaliskuun lopulla käytiin Kiian kanssa Tampereella Tayssis Emppuu moikkaamas, mut sen jälkeen ei olla nähty. Uudestaan ollaan kyllä menossa, kun vaan päästäis lähteen. 

Tays 25.03. -13

Jos sitten seuraavaksi ratsastuksesta?  Oon ite ratsastanut molemmilla Empun hevosista, ja pidän kyllä molemmista kovasti. Hurrilla oon ratsastanut Aramarassa tunneilla, ja mitä muistelen oon erityisesti tykännyt hypätä sillä.  Siitä kun oon viimeks ratsastanu Hurrilla, on kuitenkin nyt jo tosi pitkä aika.  Ratsastuspäiväkirjasta kurkkasin, että oon ratsastanut Hurrilla viimeks 25.3.2012, eli yli vuosi sitten.

Minä ja Iiris 3.2. -13
Iiriksellä oon ratsastanut kerran ja muutamankin kerran oon hoitanu sitä Empun kanssa. Iiriksestä tykkään kans paljon. Hoidettaessa se ei oo ihan niin mukava, tai ainakaan talvella ei ollut, mutta ratsastaessa se on kiva, ja sen askellajit ovat aika täydelliset istua. 

Tässä kai tältä kertaa tarpeeksi, toivottavasti jaksoitte lukea. Ehkä tuun kirjoitteleen teille joskus toistekkin. 
Hyvää vappua!

/Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti