18 kesäkuuta 2013

94. Kuulumisia lisää

Heippakaikki ihanat lukijat! Mulla on nyt viime päivinä ollut paljon parempi olo, jos ei lasketa sitä, että mun kurkusta on limakalvot rikki ja sattuu ihan törkeesti. Kipulääkkeillä tästä kuitenkin selvitään.
Syödä mä en pysty mitenkään, ravintoni menee letkusta.  Aika kaameeta ku on kova nälkä ja jano mut nieleminen ei vaan onnistu...

Iiris muuten vietiin sunnuntaina taas astutettavaksi, jos nyt sitten tulisi kiimaan. Toivon täällä parasta!

Ja sitten iloista asiaa, sain tänää uuden kameran Canon eos 600D ja myin vanhan 1000D:n pois. Oon niin ilonen tästä, kun ei se tonni oikeen sopinut mun käyttöön ja oon pitkää haaveillu paremmasta kamerasta.
Koetan jokupäivä laittaa teille vähän kuvia tästä huoneesta, jos haluatte?

Ja iiiiiso kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille.

10 kommenttia:

  1. Ihanaa ku voit jo paremmi!:)

    VastaaPoista
  2. Kyllä se olo siitä paranee!
    Onnee uudesta parammesta kamerasta! :)
    Kai huomasit että poistin mun blogin?

    VastaaPoista
  3. Kivaa että sait paremman ja uuden kameran! Mä oon ite saanut pari kertaa kokeilla tota kameraa, nii vaikuttaa kyllä hyvältä :)

    VastaaPoista
  4. Joo, kuvia halutaan! :) Kiva että voit jo paremmin, ja pidetään peukkuja Iiriksen tiinehtymisen puolesta!!

    VastaaPoista
  5. Kiva kuulla, et voit jo paremmin, tsemppiä! :3

    http://toward-dreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Toivotaan, että olo jatkaa paramenistaan! Petra

    VastaaPoista