24 kesäkuuta 2013

95. Bloglovin yms.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7132171/?claim=ky4wswfkkhw">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>
Mäkin nyt sitten liityin tuonne, kun oon niin monesta paikasta lukenut, että toi lukijat palkki olis häviämässä. Kaikki siis vaan meitä seurailemaan!

Mun suu on ollut pitkään aivan mielettömän kipeä, en pysty puhumaan kunnolla ja syljen yhtenään sellaista paksua kellertävää limaa. Se sylkeminenkin sattuu! Lisäksi mun naama, huulet, kieli, silmät kaikki ihan turvoksissa. Kipulääkkeenä mulle menee morfiinia nopeudella 3millia tunnissa ihan vuorokauden ympäri.
Hyvä uutinen on kuitenkin se, että mulla on ollut jo vähän ihan pientä käänteishyljintää; ihottumaa ja jalkapohjien ja kämmenten punoitusta. Jee!

Tänään ja eilen oon jutellut tosi paljon Julian kanssa tekstaillen. On ihanaa kun on sellainen ystävä, jonka kanssa voi puhua ihan mistä vaan, jakaa kaikki ilot ja surut. Muisteltiin yhdessä kaikkia meidän puuhia ja hihiteltiin kumpikin tahollamme mm sille, kuinka kesällä ollessani Julian mökillä, hän onnistui lukistemaan itsensä ulkohuussiin! Julia siellä sitten huuteli mua, mutta mä luulin sen huutavan koiraansa, eli en tajunnut mitään :D
Joskus me kesällä haluttiin mennä haikselle uimaan, mutta ei saatu... Lähdettiin sitten rantaan vaatteetpäällä ottamaan aurinkoa ja mentiin myös vaatteetpäällä uimaan, kotona todettiin, että me kaaduttiin!
Tällaisten pienten asioiden muistelusta tulee vaan niin hyvä mieli täällä kaiken kurjuuden keskellä. Julia vaan aina jaksaa mua piristää. Suukipukin unohtui hetkeksi.

Lisäksi tein tänään kuvasivut, jotka löytyy täältä.

Oon muuten täysin rakastunut tohon 600D:hen ja ajattelinkin, että kunhan tästä toivun ja pääsen kotiin, rupean ihan tosissani kuvailemaan kisoissa aina, kun on kyyti mahdollisuus.

Ja kiitos taas ihanista kommenteistanne, ne vaan on niin ihanan piristävä <3

Ikävä tätä paikkaa ja tätä tyttöö♥

12 kommenttia:

  1. Mun on ollu tarkotus jo monta päivää laittaa sulle viestiä/soittaa, mut se on jotenki kummasti jääny, kun mulla on niin paljon tekemistä! :(

    Mä oon niin ilonen sun puolestas, kun sait ton uuden kameran. Se vanha ei oikein toiminu enää mitenkään :P
    Mut saa sitten kans ottaa mukaan kaikkiin kisoihin kuvailemaan, se on omakin intohimo, voi kun niitä kisoja järjestettäisiin enemmän jämsän seudulla, niin ois niin paljon helpompaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellaki otan sut mukaan :) ja tota mulle nannattaa mieluummi laittaa viestii ku en oikee pysty puhuun

      Poista
  2. Ihana kuulla että se hyljentä juttu on alkanu toimimaan. :)
    Onko tietoa kauan tossa koko prosensissa menee aikaa?
    Paljon paljon voimia eteenpäin. Oot ihana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainaki tää kesä, saatraa mennä kauemminki

      Poista
    2. Oho! Kyl on tosiaan pitkä prosenssi. Sä oot nii super tyttö että.:) voima halin lähetän sulle täältä<3

      Poista
  3. Munkin on pitänyt laittaa viestiä tai soittaa monta kertaa ja kauan sitten, mutta jotenkin on vaan unohtunu. :(
    Kiva kuulla, että se joku hyljentä juttu toimii tai jtn. :)
    Laitan sulle joku päivä viestiä, jos vaan muista tai sitten faces! :)

    VastaaPoista
  4. Toi mun kuva... XDD Mutta siis ikävä on mullakin sua.... :-* Sitten kun taas nähään, niin juhlitaan koko kesän edestä!!!

    VastaaPoista
  5. Tää sun blogi on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  6. Linkkasit blogisi blogissani olevaan "linkkaa blogisi" -postaukseen, ja tässä olisi tämä lyhyt arvostelu (:

    + Kiva banneri
    + Hyvät esittelysivut
    + Kirjoitat hyvin
    - Kuvia voisi olla edes pari jokaisessa postauksessa

    Hyvää kesän jatkoa!(:

    VastaaPoista
  7. Voimia paranemiseen ihan hurjasti! Näköjään pitkä ja hankala on paraneminen, mutta onneksi olet noin positiivinen ja onneksi saat parasta mahdollista hoitoa. Iso voimahali!!!

    VastaaPoista
  8. Kiitos taas kaikille ihanista kommenteista. Miksulle pakko sanoa, että eipä täällä sairaslassa jujri kuvailla jaksa

    VastaaPoista