21 heinäkuuta 2013

105. Tampere kutsuu...?

Heippa taas, nyt näin normaalin postauksen merkeissä. Viimepäivinä ei tosiaan ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Oon nyt ruvennut ottamaan hyljinnänestolääkkeen suunkautta, että pääsisin keskiviikkona TYS:iin, mutta saas nähdä kuinka käy... Aamuisin olen pystynyt lääkken ottamaan, mutta se on aiheuttanut mulle iltapäiväksi järkyttävän huonon olon ja oon aina iltapäivällä oksentanut. Iltaisin en sitten ole pystynyt sitä ottamaan ollenkaan ja lääke on pitänyt laittaa letkusta. Lääkettä saisi myös kapseleina, mutta en vielä pysty nielemään sellaisia, kun oon nyt vaan mehua juonut ja pikkuisia määriä viiliä, minkä nieleminen touttaa vaikeuksia. No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Päivät on kulunut pääasiassa koneella musaa kuunnellen ja facebookkia, sekä blogeja selaillen.

Iiris palaa kotiin, toivottavasti, tälläviikolla. Mahtaa olla poni pulskassa kunnossa, kun on ollut niin paljon ilman liikuntaa ja vaan laiduntanut tän kesän. No, kevyellä liikunnalla kun aloittavat sen liikutuksen niin kyllä se kunto siitä taas nousee.

"Moi kaikki, oon Iiris!"

6 kommenttia:

  1. Voi sua :( Toivottavasti tervehdyt !
    Onko Iiris muuten astutettu? Jos on, milloin ultraatte? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on astutettu nyt kolmannen kerran... En enää muista koska se ultra on :D

      Poista
  2. Toivotaan että kolmaskerta toden saanoo Iiriksen suhteen, vai oliko se jo 3. kerta? Ja toivottavasti sun olo kohenee et pääset tayssiin. Tsemppiä edelleen.

    VastaaPoista
  3. Voimia paranemiseen edelleen. Oot kyllä koko ajan todella positiivinen ja se on älyttömän hienoa! Pidän peukkuja sekä sun tayssiin pääsemiseks että Iiriksen tiinehtymiselle :)

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Huhhui! Kovasti voimia sinne sulle! :) Syöpä on ehkä kamalin asia, minkä ihminen elämässään voi kohdata. Isoveljeni kuoli lapsena leukemiaan, mutta hoidot ovat ilmeisesti parantuneet, ja mä uskon, että omalla sisulla pääsee vielä pidemmälle! Älä anna periksi sairaudelle.

    VastaaPoista