21 elokuuta 2013

124. Etana ystäväni

Moikka ihanat ! Tänään ajattelin kertoilla teille ihan yleisesti kuulumisia ja muutenkin valaista mun tänhetkistä tilannetta.
Mulle kuuluu nyt oikeestaan tosi hyvää, mun suu ei ole enää kipeä ja eilen jopa söin palan lihapullaa ja yhden spagetin, sekä lusikallisen jäätelöä. Lsäksi piipahdimme kävelyllä Arboretumissa pyörätuolin kera. Siellä oli muuten ihan kamalasti sorsia ja oravia, olisi saanut upeita kuvia jos olisin valinnut pidemmän objektiivin kameraan.

Toissapäivänä taas oltiin Kaupissa seikkailemassa, sieltä onkin otettu tuo postauksesta löytyvä etanakuva. Siis niitä etanoita kotiloita oli siellä aivan järkyttävän paljon. Pienen pätkän aikana niitä löytyi kymmenittäin kasvien lehdiltä. Mikä lie kotiloiden joukkokokoontuminen siellä oli. Ja tähän kotiloiden määrään viittaa tuo otsikkokin, ne olivat niin mukavia kuvattavia, pysyivät paikoillaan kokoajan. Yhden olisin ottanut mukaan kaveriksi, mutta ei se halunnut lähteä...

Huomisen suunnitelmista taas en ole vielä aivan varma, tarkoitus olisi mennä tallille ja Hurrilla ratsastamaan, mutta vielä pitää muistaa kysyä lääkäriltä siihen lupa. Olen kuitenkin aika varma sen onnistumisesta, kun mun kunto on kasvanut ihan kivasti ja vointi on muutenkin pysynyt tosi hyvänä.

 
 
Ainiin, mä olen puhunut jossain vaiheessa täällä siitä käänteishyljinnästä, mitä tulee tosta kantasolusiirrosta. Mulla oli sillon Hesassa se tähystys ja ne otti mun pohjukaissuolesta näytepalan ja kappas! Siellähän sitä GVH:ta olikin, samoin mun suussa. Tähän aloitettiin se kortisooni lääkitys mikä on auttanut tosi hyvin ja sen ansiosta siis pystyn taas puhumaan, eikä mun mahakaan ole enää kipeä!
 
En muuten tiedä niiden toivekuvapostausten kohtalosta, ensimmäinen oli ihan kiva toeuttaa, mutta totesin, etten jaksa tehdä montaa samanlaista postausta... Anteeksi :(
 
Olisikos teillä mitään postaustoiveita? Niitä saa ihan vapaasti esittää ja koetan toteutellakkin niitä parhaani mukaan.

4 kommenttia:

  1. Kivaa, että oot pystynyt syömään edes vähän jotain ja puhuminenkin alkaa luonnostua vähitellen :)
    Voimia <3

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Ja voimia paljonn!! :D Sunnuntaina nähään taasen!!<3

    VastaaPoista