29 elokuuta 2013

128. Päläpäläpälä

Mulla on taas varmaan sata asiaa kerrottavana, mutta epäilen etten muista tähän puoliakaan kirjoittaa...

Aloitetaan vaikka siitä, mitä mulle nyt yleisestiottaen kuuluu. Eilen ja tänään oon ollut jotenkin väsyneempi, mikä nyt on tottakai ihan ymmärrettävää. Eilen oli huonompi päivä, tänään jo parempi. Voipi olla että yrittää jotain flunssan tapaista muhun tunkea, mutta mähän en flunssaa tähän ota! En en en. Tänään mulla ei ollut edes nestetaukoa, koska kaliumit ja munuaisarvot oli senverran korkealla, että piti tehdä kaikenmaailman nestemuutoksia. Lisäksi mulla on jostain syystä tänään sattunut kylkiin... Kävin keuhkokuvassa, josta ei onneksi löytynyt muuta kuin terveet keuhkot, eikä hengitysäänissäkään ollut vikaa. Kipuun on kuitenkin tepsinyt panadol, joten kyllä tää tästä helpottaa. Voihan nimittäin olla, että tää kipu ja olot johtuu vain siitä, että oon taas monena päivänä huidellu menemään vaikka ja missä. Olen kuitenkin vielä toipilas...

Huomenna olisi suunnitelmana taas ajella taksilla kotiin ja lähteä Hurrin kanssa vähän sänkipellolle laukkailemaan. Tiedän, ettei se ole ehkä kovin viisas idea, kun lihaksia mulla ei juuri ole, muttakun mä haluun. Ja suunnitelman toteutuminenhan on sitten kiinni siitä, onko ne munuaisarvot ja kaliumit huomenna kunnossa, koska jos ei oo, ulos en pääse. Mutta, jos en huomenna niin sitten lauantaina, koska Hurri ei ole silloin kisoissa ollenkaan.

Oi laatu♥ mut viimene estevalkka keväällä ennen HYKS;ii... Ja oon täysin mukana hypyssä
Sunnuntaina on sitten ne estekisat, joita suunnittelin meneväni katsomaan. No, kisat alkaa klo.12 joten en todellakaan ole menossa niitä katsomaan, koska olisin tallilla vasta kahden jälkeen, jolloin kisat todennäköisesti juuri loppuvat!

Mitähän vielä...? Juu, Julia meni Iiriksellä eilen tunnilla. Oli kuulemma puolet tunnista panikoinut Nuppua, jota harjattiin alatallin ovella ja muuten vain sählännyt omiaan. Onneksi sentään kaikki jalat oli pysynyt maassa ja ratsastaja selässä. Saa nähdä, alkaako se Iiriksen sekoilu taas kun laidunkausi päättyy, vai osaisiko se tänävuonna kättäytyä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Mä oon myös viimepäivinä koettanut keksiä teille jotain erikoispostausta. Mulla on ihan hirveä kirjoitus/valkouvaus/vanhojenkuvienselaus innostus, mutta mitään järkevää en saa aikaan.
Minkä tyyliset kirjoitukset siis teitä kiinnostaisi? Sairaalaan liittyvät? Mielipidepostaukset? Poneihin liittyvät? Kavereihin liittyvät?
 

7 kommenttia:

  1. Tee joku vieraileva bloggaaja postaus! :)) J oli kiva postaus... ;)

    VastaaPoista
  2. Jotain sairaalaan liittyvää!

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus taas kerran! Tee mielipidepostaus sinulle itsellesi tärkeästä aiheesta :)

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti sun olo paranee pian ja pääset huomenna Hurrin selkään :D
    Mää ehotin sulle joskus jotain postausaihetta (jota en itekkää enää muista..), mutta sitä et toteuttanu...

    Mutta, kirjottele vaikka kavereista tai sairaalaan liittyvistä asioista :D

    VastaaPoista
  5. Hahaa, nyt puolestani liityin sinun lukijaksesi! Kyylään blogiasi tarkemmin paremmalla ajalla, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta ;D

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille ideoista ja kommenteista :)

    Iida// Mäkään en enää muista sitä aihetta, siks sen oo sitä toteuttanut :D

    VastaaPoista