31 elokuuta 2013

131. Lukijat esille!

Piti nyt illasta tulla viel uudestaan postaamaan, kun innostus iski.

Te lukijathan tiedätte musta jo vaikka mitä; mulla on syöpä, kaks ponia, asun Jämsässä ja vaikka mitä muuta...
Nyt mua kiinnostaisi tietää vähän teistä lukijoista! Eiei, älkää pelästykö, en mitään henkilökohtaista tahdo selvittää. Ei siis taritse tuonne kommenttikenttään ruveta omaelämänkertaa rapustamaan.
Enemmänkin toivoisin että viitsisitte vastata seuraaviin kysymyksiin:
1. Mistä pidät tässä blogissa?
2. Mitä haluaisit lisää blogiin?
3. Miten löysit blogini?
4. Harrastatko ratsastusta?
5. Onko sinulla oma/vuokra/hoitoheppaa?
6. Kerro itsestäsi jotain pientä, ihan mitä vaan? Tunnetko mua oikeessa elämässä vai oletko ihan joku random stalkkeri?
 Palaillaan huomen illalla vähän jännittävämmissä merkeissä, niihin liittyy kuvan henkilö! Kuka arvaa mitä huomenna tapahtuu?

11 kommenttia:

  1. 1. Olet rehellinen ja uskallat kertoa tänne paljon asioita .
    2. Ehkä kuvia :)
    3. Katselin vain heppablogeja
    4. Kyllä
    5. On oma hevonen
    6. Tunnen sua että olen nähnyt sinut pari kertaa ja olet mennyt samalla bussilla kanssani ja olet facebook kaverini :)
    Sulla on ihan sairaan kiva blogi :3
    Anteeksi että kommentti tulee anonyyminä mutta google-tilini ei suostu toimimaan :/

    VastaaPoista
  2. 1.uskallat olla oma itsesi, kerrot rohkeasti sairaudestasi ja kirjoitat tosi hyvin
    2.joissakin postauksissa vois olla enemmän kuvia
    3.löysin tän blogin muistaakseni Voitto kotiin blogin mielenkiintoisten blogien esittelypostauksesta
    4.harrastan ratsastusta pienellä tallilla
    5.vuokraan muutamia hevosia mutta yhtä vakituista ei ole
    6.olen lukiolainen tyttö ja tykkään eläimistä. Meillä on kaksi kania ja kissa. En tunne sinua blogin ulkopuolella eli olen siis tällanen random stalkkeri:)

    VastaaPoista
  3. 1. Olen vasta tulokas, mutta blogisi vaikuttaa todella mukavalta ja heppasi mielenkiintoisilta!
    2. En tiedä, kun en ole lukenut kuin kaksi postausta.. Videoita? :D
    3. Sinä löysit mun blogin ;D
    4. Kyllääh
    5. Hullu ylläpitohevonen
    6. Olen pelkkä stalkkeri, muahaha, mutta vaikutat mukavalta :-)

    VastaaPoista
  4. 1. Yhdyn muiden kommentteihin. Tää blogi on vaa tosi kiva :)
    2. Mun mielestä tää blogi on aika perfect ehkä jotain juttuja sun ridakamoista tai ylipäätään sun lempiasioista.
    3. Olit listattuna fb ryhmän bannerin tekijänä katoin sun blogin ja ihastuin!
    4. Juu harrastan
    5. Mulla on ollu hoitohevosia.
    6. En tunne sua irl joten oon vaa rändom stalkkeri :D
    Ihanaa ku teet tämmösen jutun:D tosi hyvä idea!

    VastaaPoista
  5. En nyt kännyllä jaksa vastata tohon kyselyyn, mutta, onko sulla vielä syöpä ja onko sun hiukset joskus lähtenyt niitten hoitojen takia? Kysyin ihan mielenkiinnosta koska oon aika uusi lukija niin en oikeen tiedä kaikkea :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tavallaan on ja tavallaan ei oo sitä enää :D luuydin on ihan puhdas, eli mulla ei ole minkäänlaisia syöpäsoluja enää, mutta sitä seurataan viisi vuotta, jonka jälkeen vasta mut virallisesti todetaan terveeks...
      Ja juu, on lähtenyt hiukset eikä oo vielä kasvanut takasin, yhyy :(

      Poista
  6. 1. Mistä pidät tässä blogissa? Teksti on aina laadukasta! Ja vaikutat mukavalta :)
    2. Mitä haluaisit lisää blogiin? Ehkä jotain erikoispostauksia poniesi kanssa? :)
    3. Miten löysit blogini? ää en muista enää :D varmaan suvin blogin kautta ?
    4. Harrastatko ratsastusta? joo
    5. Onko sinulla oma/vuokra/hoitoheppaa? ei enää
    6. Kerro itsestäsi jotain pientä, ihan mitä vaan? Tunnetko mua oikeessa elämässä vai oletko ihan joku random stalkkeri? En periaatteessa mut oon kuullut :) oon melkeempä random :D

    tää oli kiva juttu, huomioit lukijasi myös! :)

    VastaaPoista
  7. 1. Tykkään kun olet niin avoin ja tosi laadukkaat kuvat!
    2. Erikoispostausta? MyDay olisi kiva!
    3. Lisäsit blogisi linkin Hevosbloggaajat sivustolle,ja hetipä tulin tänne !
    4.Harrastan !
    5. Oli,mutta jouduin luopumaan siitä
    6. En tunne sua yhtään,ihan random oon. Sun blogi on ihan paras!


    VastaaPoista
  8. 1. Mistä pidät tässä blogissa? Kaikesta! Kirjotat niin aidosti ja ihanasti<3
    2. Mitä haluaisit lisää blogiin? hmm.. ehkä ratsastusvideoita tai jotain, mutta blogi on hyvä näin!!
    3. Miten löysit blogini? mä en ole ihan varma, mutta hevostallinetistä kai :D
    4. Harrastatko ratsastusta? juuh:)
    5. Onko sinulla oma/vuokra/hoitoheppaa? mulla on kaks omaa ja yks vuokraponi, jolla en tällä hetkellä ratsasta kauhean usein:)
    6. Kerro itsestäsi jotain pientä, ihan mitä vaan? Tunnetko mua oikeessa elämässä vai oletko ihan joku random stalkkeri? nooh, oon tämmönen normaali 14-v tyttö Sastamalasta, harrastan ratsastusta, laskettelua ja kohta alotan tanssin. Tykkään lukee ja kirjottaa kaikkee. Jaja oon ihan rakastunu kaikkiin murhajännärijuttuihin.. :P Randomstalkkeri oon, mutta tuntuu että tuntisin sut, en tiä miks :D oon itekkin välillä pyörähtämässä aina TAYS:issa, ku sydämessä jotai sivuääniä tutkitaa..
    Muthei! Ihana blogi!<3
    Käy toki vilkasemassa munkin blogi-> bondepossuni.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
  9. 1. Nooo... En rupee mitään pitkää romaania kirjottamaan, mutta oikeestaan kaikesta. Kirjotat ihanasti ja sun blogia on vaan kiva lueskella. (:
    2. Se on hyvä näin.
    3. Ööö... Fb tai sitten sä sen osoitten annoit.. En oo ees varma :D
    4. Jepulis jep c:
    5. Eipäs ole, vaikka vuokris vois olla ihan mukava... Joskus kun on aikaa tän koulun jälkeen.
    6. En oo varma... Tunnetaanko me? O.o *köh, köh* Joo siis, 15-v randomtyttönen täältä Jämsän "suur"kaupungista. harrastukset ratsastus, laskettelu, cosplay, partio ja järvipelastus. Niin ja olen TODELLA onnettomuusaltis. En enempää rupee kirjottamaan, sä tiiät kaiken tarvittavan jo valmiiks... :D

    Mutta jaksamisia, super-Emppu! :3 Nähään taas joskus!

    -ihminen jota kutsut Manuksi.

    VastaaPoista
  10. 1. Mistä pidät tässä blogissa?
    - Tykkään lukea vähän "erilaista" heppablogia, jossa on heppajuttujen lisäksi paljon muutakin + pidän sun kirjotustyylistä tosi paljon!
    2. Mitä haluaisit lisää blogiin?
    - Hmm, tää on vaikee :o no ehkä jotain mielipidepostauksia (sekä hevosiin liittyviä että ei) lukisin mielelläni lisää :) (esim. tuo edellinen turvaliivipostaus oli kiva mielipidepostaus!)
    3. Miten löysit blogini?
    - En enää tarkkaan muista, mutta varmaankin joku muu mun seuraamista bloggaajista teki jonkun arvostelun sun blogista tms.
    4. Harrastatko ratsastusta?
    - Kyllä!
    5. Onko sinulla oma/vuokra/hoitoheppaa?
    - Oma puska-lv-ruuna löytyy :)
    6. Kerro itsestäsi jotain pientä, ihan mitä vaan? Tunnetko mua oikeessa elämässä vai oletko ihan joku random stalkkeri?
    - Ihan mitä vaan? No mä kerron että mä oon pahasti koukussa Fazerin sininen -suklaaseen! Ja oon muuten ihan vaan random stalkkeri :D

    VastaaPoista