08 syyskuuta 2013

135. Super onnellinen omistaja!

Heippa! Viime viikonloppu oli kerrassaan mahtava. Lauantaina olin Julian kanssa tallilla ja hypeltiin Iiriksen kanssa vähän esteitä. Mä kävelin taas maastossa alkukäynnit, jotka eivät sujuneet yhtä hyvin kuin viimeksi. Nyt jokaisessa puskassa vaani pieniä Iiriksiä syövä mörkö.
No, selvittiin elossa kentälle ja Julia kiipesi sitten selkään. Iiris liikkui alusta asti tosi kivan näköisesti eteenpäin niin laukassa kuin ravissakin. Yleensä hypätessä se on ollut vähän tahmea, mutta nyt se hyppäsi oikein hienosti ja ihan omalla moottorilla. Johtui todennäköisesti siitä, että sillä ei oo aikoihin hypelty yhtään.
Julian hyppelyn jälkeen kiipustin itse taas selkään ja hyppäsin muutaman kerran Iiriksellä ihan pikkuisen esteen, ehkä 20cm korkean. Oli mukavaa päästä itsekin vähän hyppäämään, vaikka yhtään isompaa ei mun kunnolla olisi voinut mennä. Tein sitten ponin kanssa loppuravit ja hyvin liikkui edelleen eteen. Upea Iiris!




Eilen oli sitten Aramaralla seurakisat, joissa Julia minun hullusta ideastani johtuen hyppäsi Iiriksellä 60cm luokan. Olen kyllä aivan mielettömän ylpeä ponista, koska ekat kisat missä se ei sekoillut yhtään verkassa. Julian mukaan Iiris oli ollut verkassa tosi reipas ja hypännytkin hyvin.
Radalla Iiris kuitenkin oli taas niin hidas kuin vain voi olla.. Sitä sai ihan tosissaan ratsastaa eteen, mutta kaikista esteistä se hyppäsi hienosti yli ja tuli puhdas rata, mikä meillä oli tavoitteena.
Lisäksi, koska arvostelu oli A1.0 sai Iiris sinivalkoisen ruusukkeen, jota se ei olisi kyllä millään muulla arvostelulla saanut :D





Mitään muuta ihmeellistä tässä ei sitten oikeastaan olekkaan tapahtunut... Paitsi se, että äsken otin hyljintäestolääkkeeni suunkautta! Se on sitten taas yksi valtaisa askel kohti kotia, koska tuo lääke on se ainoa tekijä syömisen lisäksi mikä mua täällä pitelee.
Enköhän mä tässä kuussa tästä talosta poistu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti