20 maaliskuuta 2013

49. Haaste

Sain haasteen Venlalta, joten kiitosta vaan siihen suuntaan :)

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista

Faktat
1. Mulla on nyt jo ongelmia näitten faktojen keksimisessä...Miks mä sanon näitä faktoiks??

2. Telkkarista tulee muutama sarja mitä seuraan, ja mitä ei vaan voi jättää väliin; UusiPäivä ja OlipaKerran. Muuten mä töllötän telkusta kaikkee ihan turhaa ja ihan liian usein.

3. Mulla ei oo oikeestaan mitään suureellisia tavotteita ratsastuksessa, mä haluan ennemminkin pitää hauskaa ja kehittyä ihan rauhassa. Mun mielestä ei oo tärkeintä kisata paljon ja saada hevonen vaan menemään mahollisimman tiiviissä paketissa.

4. Esteet sujuu multa paremmin kuin koulu, jota vääntäessä multa meinaa aina mennä hermot.
Vai sujuuko sittenkään....

5. Mä oon ihan järjettömän laiska, varsinkin koulun suhteen.

6. Mä en tulis toimeen ilman mun kavereita, varsinkaan tän hetkisessä tilanteessa. Niille on vaan niin ihanaa jutella.

7. Mulla on ehkä mailman tyhmin haave, päästä joskus Iiriksellä ulkopuolisiin kisoihin ihan kokeilumielessä.

8. Mulla on pakkomielle jutella eläimille.

9. Mulla on käytössä Windows 8

10. Mä rakastan kirjoittamista, ja oon haaveillu joskus julkasevani jonkun mun tarinan, mut en tiedä yhtään missä...

11. Mä oon ehkä yks Suomen surkeimmista kokeista... Tässä pieni esimerkki:  Mun ruisleipiin on eksynyt mm. kaardemummaa ihan vahingossa.

Ja Sitte ne Venlan kysymykset:
1.Lemppari laulaja/bändi?
mmm.... Cheek
2.Kissa vai koira?
Koira<33
3.Tulevaisuuden suurin haaveesi?
Tää on liian vaikeee... mä en yhtään tiiä...
4.Lempi ruoka?
Tortillat
5.Tärkein ihminen (tarkoitan lähinnä kavereita)?
Tarviiko tähän vastata.... Julia<333
6. Paras näkemäsi elokuva?
Kaikki Twilightit ja Titanic
7. Lempi vaatemerkki?
En mä tiiä mitää vaatemerkkejä...
8. Asia josta et ikinä voisi luopua?
Puhelin
9. Asia, jota inhoat eniten maailmassa?
Kiusaaminen
10. Kaakao vai limsa?
Limska
11. Lempi ratsastusleiripaikka?
Aramaraaa

Mun kysymykset
1. Elämäsi hevonen?
2. Porkkana vai omena?
3. Suosikki kauppasi?
4. Lempi blogi?
5. Ratsastatko mieluummin maneesissa vai kentällä?
6. Ootko ollut ikinä ratsastuselirillä, jos oot niin missä?
7. Tulevaisuuden haaveesi?
8. Monta kaveria vai yksi parasystävä?
9. Millä luokalla olet?
10. Miksi pidät blogia?(Koska kaveritkin vastaus ei sitte kelpaaxD)
11. Eiks ollutkin kaameita kysymyksiä?

Haastan:
Mä en ikinä keksi 11 tyyppiä, joten tässä nyt niin monta kuin keksin:
Julia
Annu ja Iida
Kiia
Juuuh... keskimpä mä monta xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti