22 maaliskuuta 2013

51. 30 Lukijaa; Erikoispostaus

Noniin, nyt kun ei muuta tekemistä ole, päätin toteuttaa sen erikoispostauksen. Kaikki vaihtoehdot sai tosi tasaisesti ääniä ja haluaisin ite toteuttaa vaikka kaikki, mutta jospa nyt aloitellaan niillä hieman vanhemmilla ratsastuskuvilla, mitä löydän :) Suurin osa kuvista on vuosilta 2008 - 2009, mutta seassa saattaa olla myös hieman uudempiakin.

Mun ekat kisat, 08 ... Aramara Maggie May
Minä ja Jessica liinatunnilla
Kone lopetti yhteistyön, mut siis tässä ekoja kertoja oman ponin selässä 2009
Tää kuva kesältä 2009 minä ja Hurri

Yks mun suosikki kuvista, ekan kerran ilmansatulaa tiellä -09

Ekoja hyppyjä ponin kanssa -09

15.5.2009

Meidän eka kouluvalmennus keväällä -09



Minä ja Ronja 2010

Maastoilua kesällä 2010

Tässäpä tämä :) Kuvat jäi pikkusiks kun kone vammaa, mut koetan kotona suurentaa niitä. Kertokaas mitä piditte, haluutteko että touttelen sen kyselyn muitakin postausvaihtoehtoja jossain vaiheessa? Ja tässä on nyt vaan heppakuvia, kun muita ei oikein löytynyt.


1 kommentti:

  1. Hienoja kuvia olet löytänyt vuosien varrelta. Onko sulla kuvia teidän koirista ja kissasta? Jos viitsit niin voisit niistäkin kirjoitella jotain...

    VastaaPoista