02 huhtikuuta 2013

59. Tylsyyttä + haaste

Mä en ole nyt oikeastaan tehnyt mitään ihmeellistä. Sunnuntaina käytiin 1,5h käyntimaasto niin, että mä ratsastin Hurrilla, äiti vei koiria ja isovanhemmat käveli mukana. Oli tosi kivaa, ja ponikin oli fikusti vaikka oli ihan uusi ympäristö!
Muuten olen nyt ollut kotona, koska oon ollut vähän flunssassa enkä halua sitä pahentaa. Kiinnostaisiko teitä muuten jos kuvaisin MyDayn tänne blogiin? Olisiko se kivempi kuvina vai videona?

Ja sitten, sain Emmalta haasteen ja ajattelin sen tehdä, vaikka olenkin sen kerran aikaisemminkin tehnyt.

Haasteen säännöt:
- Kerro 11 faktaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro, että heidät on haastettu
11 Faktaa:
 
1. Mulla on ihan järjetön VarsaKuume, ja mun huoneen seinät on täynnä kaikenmaailman varsajulisteita
 
2. Mä inhoan sitä, kun joku oksentaa
 
3. Mä osaan iloita pienistä asioista
 
 
4. Mä tykkään muokata kuvia ja tähdä bannereita, vaikka oonkin siinä ihan järjettömän huono
 
5. Mun pitäis tänään tehä Historiankoe ja mulla menee kokoajan sekasin Hitler ja Mannerheim.
 
6. Iiris sai lauantaina hepulin, kun otin siltä loimee tarhassa pois, se alko keulimaa ja potkimaan.
 
7. Rakastan TrueBloodia, Twilightiä ja kaikkia vampyyrijuttuja

8. Becca Fitzpatrickin(en oo varma kirjoitetaanko noin) kirjoittama neljäosainen Langennut Enkeli kirjasarja on koukuttanut mun täysin ja olen lukenut kaikki kirjat moneen kertaan

9. Mulla alkaa torstaina sytostaattikuuri.

10. Mä oon jo pitkään yrittänyt löytää jotain kivoja blogeja luettavaksi, siinä kuitenkaan onnistumatta

11. Tein eilen Julian kanssa äitille sellaisen aprillipilan, että sanottiin Julian koiran tippuneen sunnuntaina jäihi ja ihan täydestä meni xD

Emman kysymykset:

1. Mitä kaikkea olet elämäsi aikana harrastanut? - Temppukoulua ihan pienenä, Jousiammuntaa ja tietysti Ratsastusta

2. Oletko koskaan lasketellut? - En

3. Kuinka pitkä olet? - 154,9cm

4. Oletko ikinä leikkinyt ninjaa fysiikan luokassa? - Tottakai !

5. Kesyhiiri ja gekkolisko lemmiksi? - Kesyhiiri

6. Kuka on paras kaverisi? - Julia

7. Keitä perheeseesi kuuluu? - Äiti, isä,  kaksi koiraa, kissa

8. Oletko ikinä tosissasi ajatellut alkavasi kasvissyöjäksi? - Ei mulla olisi pokkaa semmoiseen

9. Onko purkka ikinä tipahtanut suusta puhuessasi? - Joo, montakin kertaa xD

10. Miksi aoitit bloggaamisen? - Koska sairastuin leukemiaan, eikä mulla oikeastaan ollut muuta tekemistä.

11. Oletko omasta milestäsi kaunis? - En...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti