05 toukokuuta 2013

78. Seuraeste 60cm

Noniin, tänään oli sitten ne kisat joita olin odottanut ja joihin onnekseni pääsin.

Miksi käännyin vasemmalle?? Ja asento kruunaa koko kuvan :DD
Tultiin tallille vähän ennen kolmea, ja ennen omaa suoritustani kuvasin oikeastaan kaikki radat. Sonja meni mua ennen Hurrilla HeB:n radan, joka meni muuten hienosti, mutta Hurri kielsi muutamalle esteelle. Siitä tuli siis hylky. Voitte arvata, että siinä kohtaa vähän jännitti, koska poni aika harvoin kiletää, ja nytkin kilesi koska oksereiden alla oli vettä...
No, itse starttasin luokassa 60-100cm korkeudella 60cm. Lähdin ensimmäisenä. Rata alkoi tosi hyvin, laukat vaihtui ja näin. Kuudentena oleva trippeli mua vähän jännitti, mutta kunnialla siitäkin selvittii. Mutta sitten mä munasin kun tuli kahdeksas este. Ajattelin mielessäni että oikeelleoikeelleoikeelle, mutta kuitenkin vahingossa käänsin vasemmalle. Tämän takia multa hukkui ysi, kun tulin väärästä suunnasta. Onnistuin kaiken kukkuraksi ylittämään jonkun lähtö tai maalilinjan, josta 4vp. Käännyin sitten pitkälläsivulla ympäri ja ysinkin yli päässtiin. Uusinta tosin jäi välistä.

Muuten jäi radasta tosi hyvä fiilis, mutta tuo oma moka jäi ärsyttämään. Poni meni niin hienosti, kuunteli ihan hyvin ja kaikki puomit pysyi ylhäällä. Jos vain olisin kääntänyt sinne oikealle, mutta empä kääntänyt. No, sille nyt ei kuitenkaan voi mitään ja oltiinhan me omien laskujeni mukaan kolmansia, vaikkei ruusuketta saatu kun osallistujia oli viisi.
Pääasia mulle kuitenkin oli että ei tullut pudotuksia ja pääsin kisoihin, kun ne oli ulkona! Ja olen kyllä Hurriin tyytyväinen.

2 kommenttia: